Kvalité av delgivning – 4 aspekter vi alltid har i åtanke
Många faktorer spelar roll för den totala upplevelsen av ett bolag, oavsett bransch. Vår affärsidé är att leverera säkra och snabba delgivningar till våra kunder, med vår långa och gedigna erfarenhet vet vi däremot att det krävs mer än så för att leverera värde vid varje tillfälle. I den här artikeln går vi igenom fyra aspekter som är viktiga för oss och vår framgång.
Förenkla och effektivisera arbetet
Som ett rikstäckande delgivningsbolag är en viktig del att ha fungerande samarbeten med delgivningsombud i hela landet. Vi arbetar ständigt med att se över våra geografiska områden i relation till antal uppdrag. Allt för att delgivningsprocessen ska kunna hållas kort och arbetsbelastningen hållbar för våra ombud.
Rätt människa, på rätt plats
Gott bemötande – hälften vunnet! I vår bransch är det enormt viktigt med ett jordnära perspektiv och att vi arbetar på ett socialt ansvarsfullt sätt. Vi lägger därför stor vikt vid just detta när vi rekryterar våra samarbeten med delgivningsombud.
Systemstöd lägger grunden
För oss är det A och O att ha moderna systemstöd. Vi lägger stort fokus på system som ska underlätta kommunikationen, både gentemot kunder och delgivningsombud. På så sätt kan man följa upp och få löpande information i aktuella uppdrag, vilket leder till en lättillgänglig digital gemenskap.
Kunskapsutbyte värdesätts
Vi tror på ett kontinuerligt kunskapsutbyte, genom att utmana och ställa frågor blir vi bättre på det vi gör – såväl i det dagliga arbetet som långsiktigt strategiskt tänkande. Därför siktar vi på en kultur där vi delar och prestigelöst utbyter erfarenheter och lärdomar med fokus på lösningar.
Är du nyfiken på hur vi kan hjälpa dig med dina delgivningsprocesser? Hör av dig, så kan vi ta en pratstund!